Obserwatorzy

środa, 3 czerwca 2015

Długość midi

Hei Wam wszystkim 
tak na wstępnie dziękuję za miłe komentarze bardzo to budujące i daję motywacji do działania :)
A więc ;)
Kolejny post i kolejna luźna stylizacja tym razem w roli głównej długa koszula w kratę (h&m) dodaję stylu i sprawdza się świetnie gdy na dworze nie ma jeszcze upałów ;)
Podstawa to czerń więc reszta w tym, kolorze :)
Jak Wam się podoba taki zestaw ?
pozdrawiam i zapraszam czasami na 
mojego fanpage Paolla 












***Niechętnie szukam i słucham nowości ale tym razem piosenka bardzo przypadła mi do gustu ,więc serdecznie polecam kto jeszcze nie słuchał ;)

Katy Perry - This Is How We Do***


8 komentarzy:

  1. Świetnie wygladasz, super jest ta czarna koszulka.
    U mnie nowy post miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podoba mi się to połączenie! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka! Koniecznoe napisz mo jaki kolor farby do włosów masz- uwielbiam! ;)

    pinuphair-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ostatnio malowałam czerwoną porzeczką z joanny ;)

      Usuń
  4. Długość koszuli jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta koszula w kratę dodaje całości charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń