Obserwatorzy

piątek, 19 września 2014

Black and some white

Dziś trochę bieli w czerni ;)
Spodnie takie jakby łaciate kupione na przecenie w new yorker dawno dość z rok lub dwa temu  ;)
Buty pewnie dobrze juz znacie bo nie moge się z nimi rozstać :P
Body które mam pod spodem z rękawem 3/4 i czarna koszula SH za całe 2zł !
Torba tez już miała swoja premierę ale jeszcze raz napiszę bardzo udana wymiana na vinted
Jak Wam się podoba taka stylówa ;) ?
***
A teraz z innej beczki pisałam już w jakimś poście że lubie sobie pograć  w gry komputerowe ;)
a teraz miałam okazję spróbować na PlayStation świetna giera przygodowo-krymianlna
"Heavy Rain" gra miała swoja premierę w 2010 roku ale ja dopiero się jej doczekałam
więc jak ktoś nie grał to naprawdę szczerze polecam ! :)














                   * A do posłuchania na dziś polecam świetny utwór "Spiel mit dem Feuer Deustch "


                                                      niemieckiego zespołu Saltatio Mortis



2 komentarze: